FANDOM

Dexter'ın Laboratuvarı, Rus asıllı çizer Genndy Tartakovsky tarafından yapılan Annie Ödüllü Amerikan animasyon televizyon dizisidir. Yapımcı Cartoon Network Stüdyoları 'dır (Buna dahil olarak Hanna-Barbera 1996-1998'te ortak olarak yapmıştır). Sevimli Kahramanlar ve Tom & Jerry gibi fenomen çizgi filmlerin yapımcısının ortaklığıyla daha bir harikalaşan bir çizgi filmdir.Cartoon Network'te yayınlanmıştır. Dizi, genelde Dexter adında dahi bir çocuğun odasındaki kitaplığın arkasında gizli laboratuvarındaki maceralarını konu eder. Düşmanı ve rakibi Mandark adlı çocuktur, ama Dee Dee'ye âşıktır; fakat Dee Dee, bunu fark etmediği için bir şapşaldır. Konu başlıkları [gizle]

   * 1 Yapım
   * 2 Karakterler

Yapım

Dexter'ın Laboratuvarı , Genndy Tartakovsky'nin bir balerin çizimi ile esinlenmiştir. Sonra uzun ve ince biçimde çizildi, Göktuğ kararlaştırdı; yanına çifti olarak birde kısa ve karşıt bloklarda Dexter'ı çizdi. 1991'de, ilk Dexter adlı kısa filmi yaptı. Dexter'ın dahi beyni ilk olarak 20 Şubat 1995'te The Cartoon Cartoon Show adlı yerde gösterildi. Mart 1996'da, ilk sezon yapılıp gösterildi. Genndy Tartakovsky yönetmenler ve kurgucular kadrosuna Rumen Petkov, Craig McCracken, Seth MacFarlane, Butch Hartman, Rob Renzetti, Paul Rudish, Mark O'Hare, John McIntyre ve Chris Savino gibi kişileri aldı.

Dexter'ın dahi beyni ilk olarak 1998'de bitti, "Last But Not Beast" serinin finali olarak bitiyordu, ama 2000'de yapıma tekrar giriş yapıldı. Yeni bölümleri, ikiden daha fazla sezon ile gösterildi, Genndy Tartakovsky Samurai Jack ve Star Wars: Clone Wars adlı serilerle meşgul olarak çalışmasından beri, orijinal olarak farklı seri yapım takımı oldu. (MacFarlane ve Hartman Time Warner 'ın tamamen sol uç kısmına sahip oldu, ilgi odakları Family Guy ve The Fairly OddParents, sırasıyla...). İkinci Seride yeni karakter ve arkaplan desenleri , sıralı hikaye ve karakter arkaplanları, ve farklı ses efektleri ortaya çıktı (çoğunlukla klasik Hanna-Barbera ses efektleri).

Amerika Birleşik Devletleri Bayrağı ABD'nde, Cartoon Network 'un kardeş kanalı, Boomerang 'da akşam 21:30'da gösterilir. Karakterler [değiştir]

Dexter: (Türkçe seslendirme: Yasemin Şişli) akıllı,dahi,çalışkan ama En büyük korkusu anne veya babasının gizli laboratuvarını öğrenmesidir. Adeta bir sinir küpüdür. Kızdığında çevresindekiler onu tanımaz hale gelir. Hâlbuki gerçek Dexter derinliklerdedir ve ancak kızdığında ne halt olduğu ortaya çıkar.

Dee Dee: Dexter'ın kardeşi. Genelde Dexter'ın icatlarına zarar verir. O ne kadar kırıp dökerse, Dexter tekrar tamir eder.

Mandark: Dexter'dan daha zekidir fakat zekasını kötülüğe kullanmaktadır. Dee Dee'ye âşıktır. Dexter'ı ve laboratuvarı yok etmek için her yolu dener.

Dexter'ın Annesi: Zamanının çoğunu evi temizlemek ve yemek yapmakla geçer. Eldivenlerinden ayrılmaz.

Dexter'ın Babası: (Türkçe seslendirme: Bora Sivri) Her zaman televizyonun başındadır. Golf oynamayı sever. Bir kez temizlik yaparken Dexter'ın laboratuvarını görmüştü ve geri çıkmıştı. O zaman elektrikli süpergeyleydi, kulaklıkla müzik dinliyordu.

Kuisy: Dee Dee'nin hayali arkadaşıdır. Büyük sevimli biridir gözlük takmıştır. Dexter başta onu sevmese de ona dokununca sıcacık olduğu için sevmiştir.

Lee Lee ve Mee Mee: Dee Dee'nin en iyi arkadaşlarıdır. Lee Lee Asyalıdır ve Mee Mee siyahidir. Birlikte oyun oynarlar ve Pony Puff adlı midilliyi de çok severler.

Sinbad: Dexter ile birlikte oyun oynayan onunla her şeyi paylaşan arkadaşıdır. Ama Dexter bir gün bir labaratuvarı olduğunu onun yanında ağazından kaçırır ve Sinbad bunu kullanarak onu tehdit eder. Çünkü o aslında Mendark'ın ta kendisidir. Fakat kılık değiştirmiştir.

Dikdörtgen T-3000 Bilgisayar: Dexter'ın gizli laboratuvarındadır. Laboratuvarın enerji, güç vs. gibi işlerini yönetir. Dexter'ın sevgilisidir. Elbette

Also on FANDOM

Random Wiki